A PERFECT DAY.

Tänkte göra ett litet inlägg nu inna jag somnar. Kvällen blev perfekt, jag städade bland sminket så nu är de organiserat så att man hittar allt. Jag lagade mat, de blev fullkornswraps med super god och kryddig kyckling. Men medans jag lagade mat så rörde jag ihop en kladdkaka som blev super god och kladdig. 
 
Efter maten övningskörde jag upp till Bollnäs och mamma släppte av mig så att jag fick gå några kilometer för att komma till våran stuga. När jag väl kom dit så bjöd vi dit några nära kompisar som kom och fikade! Kom hem slängde mig in i duschen och drack lite nyponsoppa. 
 
Men nu måste jag sova, ha de bäst! Kram
 

Kommentarer
linah brown säger:

vilken ordning:D

Svar: Ja eller hur!! :D
Lovisa Högman

2013-09-04 | 03:55:02
Bloggadress: http://broownskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback