HAPPINES.

Min helg blev mycket bättre än vad jag trodde. Var till Västerås på klubbresa med badmintonen och spelade slut på hela kroppen. Det var väldigt länge sedan jag vann någon match men i lördags blev det hela 5 vinster. Det ledde till slutspel på söndagen då det inte gick så himla bra, åkte ut i singel och även i mix men spelet var mycket bra. I singel gick jag vidare till final men tyvärr så fanns inte mycket kraft kvar i min kropp då så det blev en förlust.
             Men jag är mycket nöjd över helgen ändå! Har iaf träningsvärk från topp till tå. Den här veckan är jag ledig men till helgen så blir det badminton i Hofors. Sen på måndag drar jag till Åre i fyra dagar. Mer om de berättar jag senare. Ha en fin dag! Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback